tiistai 12. tammikuuta 2010

Treenit, JEEEE =)



JES JES JES, VIHDOINKI JOTAIN ÄKSÖNIÄ!!!! Mä olin jo lievästi sanottuna epätoivoinen! Oikeesti meillä on näitten lähiseudun hoffien kans treenit joka tiistai ja sit me on emännän kans käyty yhen toisen porukan kans treenamassa joka toinen sunnuntai. Ja nää on siis tän talvikauden hallitreenejä. Treeniolosuhteet on kyllä mahtavat, upee iso valoisa halli, jossa on tilaa ja kaikki maholliset pelit ja vermeet. No, mut, emännällä oli joulukuun töisä kauheeta kiirusta ja se oli iltasin ihan TÖÖT ja sunnuntaitki töisä, ni eihän me mihkään reenaamaan päästy. Ja nyt se sit on ollu sairaslomalla reilun pari viikkoo, ni onhan tässä LAISKOTELTU!!!

Mutta tänään mie vihdoin pääsin näyttään NÄRHEN MUNAT!!! (ne on kuulemma pienet ja siniset, tää on joku sisäpiirin vitsi kai...?!) Mentiin hallille muodikkaasti akateeminen tunti myöhässä, ko tuo emäntä kutvas taas töisä jotain, ja pitihän mun shaissillaki käydä ekku. Mut onneks halli on varattu kaheks tunniks, ni aikaa oli. Kun me mentiin hallille, ni paikalla oli vaan Katja Pimun ja Dooriksen kans. Ne oli jo kai treeninsä tehny, ku hengailivat vaan sielä joittenki mulle outojen tyyppien kans. Ketään muita ei paikalla ollu, ryökäleet, LAISKOTTELEMASSA KAI!!! (eiku sori, kai teillä kaikilla oli joku hyvä syy olla pois! =) )

No mut, koko iso ihana halli oli vaan MUN käytössä!! Mahtavaa!! tai no, olihan toi emäntä kans... Tällä kertaa se oli jättäny kaikki namuset kotiin, ja sillä oli mukana vaan patukka ja mun feivöritti, narupallo!! siis se on EHKÄ maailman paras lelu, ja jos mä joskus saan sen napattua emännältä, niin en kyllä VARMANA anna takasi. Se on siis aika tarkka siitä pallostansa... Eniveis, aluks me siinä vähän härvättiin ja sit otettiin parit estehypyt. Se on mulla ihan iisi biisi, eikä me sitä kauheesti vihtitty sutata. Emäntäki on viimein tajunnu, että mä kyllä ymmärrän sanan "hyppy", eikä mulle tarvi viuhtoa mitään käsimerkkejä. Toissa kerralla ko oltiin treeneissä, yks Päivi siinä seuras mun ja emännän touhuja vähän "sillä silmällä" ja se sit vinkkas tolle mun daijulle emännälle, että jätäppä se käsimerkki pois. No, alkukangertelun jälkeen tää jo menee ilman sitäki. HYVÄ Päivi!!! Toi emäntä on vähän tommonen, että sille pitää välillä vääntää rautalangasta, ko se ihan amatööri!!! =) Että siks ihan mahtis juttu että treenataan tommosten kans jotka osaaki jotain... :)

Sit mie tein parit luoksetulot, ja tääki on ihan hanskassa, vauhti on kohillaan kuulemma. Mutta ahteri pönöttää vissiin vähän miten sattuu, kun pyllähdän siihen emännän eteen... Se kai punoo jotain juonia tälläkin hetkellä, miten se sais mun äässin oikiaan paikkaan. Seuraamistaki tehtiin ja emäntä oli TOOOOOSI tyytyväinen muhun! Se leikki mun kans hirveesti ja meillä oli tosi mukavaa, ihan hiki tuli emännälle ja mäki olin kyllä aika naatti =) Sitte tietysti liikkeestä maahanmeno. En kuulemma tehny hyvin tänään, muka jahkailin ja tuumasin ja emäntä joutu käyttään tuplakäskyä. No, mulla nyt ei vaan hotsittanu, kai mulla oli vähän "vauhti päällä" eihän siinä sillon jouda pötkötteleen.. Mitäs muuta kivaa me tehtiin?! Aijuu, ja sit käytiin vähän agility-esteillä. Mä tykkää hiRRRRRRRveesti siitä A-esteestä, se on ihan mahtis ko saa kiivetä! siinäki mä sain muutaman kerran kävästä, ja sit taas leikittiin. Kyllä meillä oliki mukavaa, ens viikolla taas uudestaan, jee!!!

Emäntä sano että meidän ois jossain vaiheessa tarkotus osallistua tokon alokas-luokkaan. Periaatteessa mä kai handlaan jo ne ALO:n kaikki liikkeet, mut en mä tajua mitä tuo emäntä jahkailee. Se on semmonen pilikunviilaaja! onko se nyt niin justiinsa jos ei perse oo oikiasa paikasa?!?! Mut kuulemma se on. Seuraamisesta pysähtyminen, mie istahan kieroon, ja kai se seuraamisasentoki on ajoittain vähän niin ja näin. Mutta kontakti pysyy!! Liikkeestä seisominen on viime aikoina ollu vähän "hiinä ja hiinä", emännän mielestä sitä pitäs reenata KOVASTI! Kattoos nyt sitte minkälaisella aikataululla täsä edistytään.. mähän oon vielä tämmönen... pahanen TEINI vielä!!! =)

1 kommentti:

  1. 15.päivään asti on aikaa ilmoittautua tämän kuun lopussa dogness-hallilla järjestettävään tokokokeeseen... :) Tuomaroimassa ompi Kinnusen Veijo.

    VastaaPoista