sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Booring..........


Blääh... mulla on ollu HIEMAN tylsää viimeaikoina.. Emäntä on ollu sairaslomalla ja sit täälä on ollu karseita pakkasia, joten mun ulkoilut on ilmeisesti näiden kahden asian yhteis-seurauksena jääny melkosta vähäisiks. Tyyliin: pikapikaa käpötelllään kakkimispaikalle ja äkkiä takasi sisälle. On toi emäntä kyllä urhoollisesti yrittäny keksiä mulle puuhaa sisälläki, mut välillä, mä en vaan snaijaa tota, että jos emäntä on kotona, niin miksi se ei puuhaile MUN kans koko ajan?!?

Parina ekana päivänä mä hieman hämmästelin tilannetta, kun se vaan rötväs sohvalla ja tuijotti A. joko telkkaria tai B. läppäriänsä. Yritin kyllä parhaani, tungein naamalle ja vinguin ja kitisin ja inisin ja örisin, suorastaan VAADIN huomiota, mut ei se alkanu mun kans millensäkään!! Mä sit vähän loukkaannuin ja päätin kostaa ja järkätä itse itselleni hommisia >:) kjehkjeh. Kuten ylläolevasta kuvasta todistusaineistona näkyy, harrastin pikku pahuutta. Siis yleensä mä oon TOSI kiltti ja ihana ja ehkä maailman rakastettavin pikku äiskän höpönassu, mutta päätin nyt esittää uhmaikästä murkkua..

Todistusaineisto numero 1. Herra Ihaa.
Tämän ihanan herra Ihaan mä löysin vierashuoneeseen jätetystä kirppistavara pussista lattialta. Tää oli ehkä maailman paras löytö. Herra Ihaalta puuttuu nyt rusetti hännän päältä, sen silmät on ihan naarmuilla, toisesta kyljestä pursuaa sisäelimet ja tukka on, krhm, lievästi sanottuna sekasin :D

Todistusaineisto numero 2. Nalle Nappisilmä
Tämän nallen löysin samaisen huoneen pöydältä sen jälkeen kun emäntä takavarikoi Herra Ihaan multa pois. Nalle Nappisilmällä ei ole enää nappisilmiä, eikä kyllä nenääkään. Muuten se on ihan kuosissa, mutta, no, kuten voitte kuvitella, hieman kuolainen.... :)

Todistusaineisto numero 3. Pupu Punkero
Emäntä yllättäin takavarikoi myös Nalle Nappisilmän multa pois, joten seuraavaks singahdin makuuhuoneeseen ja löysin sieltä hyllystä tän Pupu Punkeron. Tää oli ehkä paras löytö, sillä sen käpälästä löyty semmonen pikku pussi, jossa oli täytteenä pieniä silikonipalluroita. Ne mä sit levitin sinne makkarin lattialle, kun muistin nähneeni yhen leffan, jossa ne ihmiset aina kompastuu tommosiin pikku palluroihin lattialla. No, tää ei toiminu meillä, vaan emäntä yllätti mut niinsanotusti "rysän päältä" ja pelasti Pupu Punkeron ennen kuin sain enempää tuhoa aikaseks. Eikä se ees kompastunu niin hiivatin palluroihin!!! turhaa duunia siis.

Sain tietysti vähän toruja tosta Pupu Punkerosta, koska jäin kiinni itse teossa.. Loukkaannuin tosi verisesti, ehkä puoleks tunniks, ja rojahdin isoon ääneen huokaisten lattialle päikkäreille. Ei sitte!!!!!!!!

Mutta, sinne makkarin hyllylle jäi vielä Jänis Vemmelsääri odottamaan... :)
Be aware of the dog!!!!!!!

2 kommenttia:

  1. ah on se ihanaa et muutkin hoffit osaa ton piruuden teon ;)

    VastaaPoista
  2. LUKA!!! Sinä riiviö!!!
    Sääliks käy jo valmiiksi Jänis Vemmelsäärtä, nyyh :(

    VastaaPoista