keskiviikko 6. tammikuuta 2010

Lemmenkipeä..


..huoh.. mulla on tosi levoton olo... missään ei oo hyvä olla. Ei matolla, ei toisella matolla, ei laminaattilattialla, ei laattalattialla ei edes mun lempparipaikalla kynnysmatolla. Ruokakaan ei taho maistua. Mie tunnen olevani ihan ku joku HAAMU!!! KUKAAN ei mua huomaa, vaikka mä kuinka vingun ja kitisen, itken ja nyyhkytän. Emäntä sanoo että mie kuulostan ihan kissalta ko valitan. Oon mä sit välillä yrittäny ulista vähän isommastiki... mut ei se siltikään tykkää. Se vaan sanoo että mä oon lemmenkipee. En kyllä oo ihan varma mitä se tarkottaa, mut kai se jotenkain liittyy RAKKAUTEEN <3 Siis SIIHEN juttuun, kyllä te tiiätte?!? Siis siihen miten niitä pikkukoiria tehhään?! ya know? no, kuiteski, jos tää kerta on joku sairaus (lemmenkipee) niin kai tähän ny ois jotain lääkettä tarjolla? eipä oo kukaan mitään antanu. Siis EI KUKAAN MITTÄÄN!

Ulkona on kyllä ihan kivaa, vaikka sielä on ihan hiivatin kylmä, nytki -25 ja ilta-shaissille pitäs kohta lähtiä. Toivottavasti taas kierrettäs se sama lenkki mikä viimeksi, ko sielä yhessä kohassa on AIVAN IHANA pissaläntti. Sen on ehkä lorauttanu maailman kaunein pimatsu ja mä oon niiiiin IN LÖÖÖÖÖV!!! Voisin nuuhkia sitä lirua vaikka koko päivän, siinä ei kuulkaa paukkupakkaset haittaa ko tämä poika pääsee hajuun kiinni :) Harmi vaan, sitä tyttöä en oo vielä saanu jälestettyä, ko tuo emäntä aina komentaa vierellä kulkemaan. Ehkä mä tänä iltana onnistun jotenki siltä karkamaan ja pääsen kirmaamaan rakkaani luo, jospa tämä typerä tautiki sit jotenki lähtis pois.

...huoh.... sitä odotellessa mä kai jatkan tätä valitusvirttäni... ja teen kyllä jonkulaisen sotasuunnitelman ton emännän eksyttämiseks.. hmm....

1 kommentti: