sunnuntai 17. tammikuuta 2010

Leikkikaveri!!

Jes! Tänään mie pääsin emännän kans isännän kotona käymään. Sielä oli kyllä suorastaan ratkiriemukasta, kuten kuvista näkyy! Pääsin vähän peuhaamaan niitten pennun kans, se on ihan kiva kaveri, 5 kuukauden ikänen sao miguelinfila Berro. Mäikättiin siinä pihalla ja pellolla ihan väsyksiin asti, ja mulla tuli taas hirveet jääpaakit tassuihin :/ Sielä on myös dobermanni, Hugo, mut sen kans mulla ei oikeen synkkaa, ollaan vähän napit vastakkain aina ko päästää hajuetäisyyksille. Mulle ehkä on jääny siitä vähän noloja traumaja mun pentuajoilta... Kehtaisinko kertoa... Hyi, no, ette sit kerro kellekkään. EI KELLEKKÄÄN!! nimittäin, ko mä olin vielä pentu, ja mentiin sielä käymään, niin se Hugo alisti mut melkeen heti jylypyttämällä mua!!! Siinä keskellä pihaa, kaikkien nähden!!! Ja voin kertoa, ei ollu kivaa!!! Nyt mä sit kärkyn sopivaa tilaisuutta kostaa sille kaikki tämä vääryys ja hyväksikäyttö mitä sen osalta oon kokenut... >:I


1 kommentti:

  1. Ai sao miguelinfila!!
    Mä kuulin jostain et se olis ollu azorienpaimenkoira ja sellaisena pidin!
    Selvispä tämäkin :D
    On siel ollu menoa ja meininkiä :D

    VastaaPoista