sunnuntai 24. tammikuuta 2010

BÄÄÄDDOOOOG!


Apua, emäntä aikoo vaihtaa mut KULTAKALAAN!! oikeesti?! Mä oon kuulemma tuhmaillu kuluneen viikon aikana enempi kuin koko elämäni aikana.. Myönnettäköön, onhan tuota tullut vähän askarreltua. Mutta, mun mielestä se johtuu siitä kun tuo emäntä vaan palloilee kotona, menis TÖIHIN että päästäs takasi normaaliin elämän rytmiin. Sillä on vielä ens viikko sairaslomaa, ja se on jo ihan ihmeissään että miten se voi mut jättää koko päiväks yksin kun oon opetellu tämmösille pahoille tavoille.

Mä oon siis tällä viikolla kolmeen kertaan yrittäny uusia tuota aulan sisustusta ja tehny emännän uusista rottinkisista säilytyskoreista hammastikkuja. Samalla siinä on tullut vähän naposteltua muutaki, tuolleen ohimennen. Parit uudet lelut, jotka kuulemma oli treeneihin tarkotettu, maistu ihan hyvälle kotioloissakin. Hanskoja, sukkia, kenkiä.. perussettiä, ya know?

Mutta onneks, ONNEKS, mä oon pääsääntösesti NIIIN ihana, että en mä usko että se mua oikeesti mihinkään kultakalaan vaihtaa! Sitäpaitsi, kun se oli perjantaina shoppailmassa se toi mulle tuliaisiaki. Ja jopa enempi ko isännälle, se kertonee jo jotain?! Isäntä sai vaan puunkantotelineen mut mä sain uuden nukkumisalustan, ja hienon ruoan säilytysastian ja sit uutta shamppoota. No, se shampoo nyt on vähän hiinä ja hiinä että tykkäänkö siitä. Pesulla käynti on kyllä ihan jees, mut sitte joutuu pötkötteleen vaan tuolla kodinhoitohuoneessa kuivumassa. Kas kun eivät ripusta pyykkinarulle!! Mä varmaan joudun tänä iltana pesulle, kostoksi, koska päivällä kun isäntä ja emäntä oli kyläilemässä, mä olin taas tehny hammastikkuja >:/ Mut hei, sehän on vaan mun hyvä pisnisidea! voisivat rikastua myymällä niitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti