sunnuntai 3. tammikuuta 2010

Pikkuvieraita....


Mulla kävi tänään vieraita. Semmosia pikkuihmisiä. Ne on kyllä ihan hauskoja, varsinki se toinen oli, kun se oli aamupala leivästänsä hieronu voit tukkaansa. Se siis maistu NIIIIIN hyvälle! Mut jostain syystä emäntä ei mun antanu sitä nuoleskella niin paljoko oisin halunnu. Mut oli ne aikamoisia poikaviikareita, kauhee paimentaminen. Mä touhotin niitten perässä minkä kerkesin ja aina ne meni eri suuntiin. Aikansa ko ne tossa hääräs, ni mä aloin kyllä jo vähän kyllästyä. Sit ne levitti kaikki MUN lelut ympäriinsä ja rääkkäsivät mun röhkivää possuressua... Se sai mut vähän surulliseks, mut emännän mielestä se oli ihan jees että ne sai leikkiä mun leluilla, ni en mä sit alkanu niille räyhään. Seurasin vaan silmä tarkkana niitten touhuja, ettei ne vaan riko MUN leluja!!

Nyt mä oon IHAN väsy tästä touhottamisesta. Emäntä anto mulle just aamuruoat, HIEMAN myöhässä. Vetäsin ne hyvillä mielin naamaani, ja lähen nyt kyllä koisimaan, ko täällä on niin IHANAN HILJASTA!!

Kroohpyyh.... zZZZZzzzzzZZZZZzzz

2 kommenttia:

  1. Hei herra hovarontti, naureskelin kovasti teksteillesi! Et sinä siis mikään naurettava pelle ole, olet vain lahjakas kirjoittaja ;)

    Sinut on nyt linkitetty herrojen Hattivatti & Hottentotti blogiin (http://haliponi.wordpress.com/)!

    Jatkakaa samaan malliin!

    VastaaPoista