tiistai 19. tammikuuta 2010

Just TRAIN!!


Pääsin tänään treeneihin, vaikka olin vähän tuhmaillu päivällä... järjestin nimittäin vähän tuota meidän aulaa uuteen uskoon. Tai kuulemma vois puhua jonkin sortin tuohoamisesta jopa... Nappasin emännän hankkiman uuden senkin päältä yhden rottinkikorin, missä oli kaikenlaista kivaa puuhailtavaa!! Emäntä oli näköjään hankkinu mulle sinne uusia treenileluja, rikoin ne!! Treenaa keskenäs.. Ja sit maistelin sitä rottinkikoria ja tein emännälle siitä hammastikkuja... mut se ei jostain syystä tajunnu että ne oli sitä varten. Siinä samaisessa korissa oli myös jo aiemmin tapaamamme Pupu Punkero ja Nalle Nappisilmä, niitäki siinä vähän fiksailin.

Kerkesin kyllä jo vähän hermostua, ko emäntä tuli kotia ja huomas sotkut, eikä puhunu mulle MITTÄÄÄN!!!! mie yritin ja yritin parhaani mukaan suorittaa normaalit kotiatulo rituaalit, niin se oli niinkö mua ei ois ollukkaan. Sit mä vähän möksähdin sille ja menin omaan nurkkaani nolottamaan ja katoin ko se siivos mun sotkut.. No ei menny ko hetki niin se alko pakata treenikassia. Mie siinä jo vähän hätäännyin, että liekö tuo ottaa mua mukaan ollenkaan, ko ei mua huomannukkaan. Touhusin sitte sen ympärillä koko ajan ja menin lopulta varuilta kynnysmatolle istumaan, ettei se VAAN UNOHA MUA!! se autto, pääsin mukaan :) Tässä illan huikeat saavutukset, kiitos Sannalle kuvista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti