sunnuntai 2. toukokuuta 2010

Minä 2 veeee, JEEEEE!!

Synttärit!!! Mulla!!! JEEE!!! Sen kunniaks pääsin heti aamulla mutakylpyyn, ai että se oli kivaa! Mä olin emännän kans "mummulassa" yökylässä ko isäntä oli josain pilettämäsä. Ja sit heti aamulla mä lähin emännän ja "mummun" kans jokirantaa kohti kävelylle ja emäntä pääsit mut irti. Ja AI JUMMI mä löysin mahtavan veto-ojan, sielä pohjalla oli ihanaa savivelliä!! Emäntä lupas mulle synttärilahjaks että saan mennä sinne möyriin, ja voi veljet mähän MÖYREIN =) Se oli ihan huippua!! juoksin eestakasi sitä ojanpohjaa, välillä kävin emännän tykönä illistelemäsä ja taas änkesin sinne ojaan. "Mummmu" kahto ihan ihmeisään että mikä tuota koiraa vaivaa.. emäntä sitte piti sille pienen esitelmän hoffihepulista :) Oli siis kyllä mahtavaa.. sit ku mentiin takasi "mummulaan" jouduin suihkuun, yllättäen!

Tultiin sitte illaksi kotiin ja mulle tuli synttärivieraita, emännän ja isännän ystävät niitten pikkuihmisten kans. Vielä viime vuonna mun 1-vuotissynttäreillä ne pelkäs mua ihan hysteerisesti, mut nyt ne oli mun parhaimpia kamuja: leikittiin ja mäikättiin. Vaikka välillä emäntä kävi niitä tyttöjä vähän rauhottelemassa, ko niillä meinas vähän karata mopo käsistä ja mä jouduin jo vähän komentaan niitä..
Mut emäntä oli musta aika ylpeä, ko annoin niitten pyöritellä mua miten vaan. Huhhuh. Nyt onki aika väsy kyllä, oottelen tässä iltaruokaa.. josko sitä jonku kakunpalanki sais :)

4 kommenttia:

  1. Onnea 2-vuotiaalle!

    VastaaPoista
  2. Hauskaa synttäriä herra Hovarontille :D

    VastaaPoista
  3. Myöhästyneet onnittelut Lukalle!! :) t. yks kirjakaupan täti

    VastaaPoista
  4. "Kasvatusvanhemmat"6. toukokuuta 2010 klo 8.21

    Ai että sulla on ollut ihana synttäripäivä kun oot saanut kylpeä mutavellissä :D
    Myöhästyneet synttärionnittelut sulle täältä kasvatuskodista ja erityisesti Buick-mummolta! Taas me ollaan myöhässä näiden onnittelujen kanssa mut kun noi työmatkat vähän rasittaa tätä harrastusta... "Enivei" kivat hipat sulla ainakin tuntui olevan! Ollaan kuulolla, terkkuja kaikille meiltä kaikilta !

    VastaaPoista