maanantai 26. huhtikuuta 2010

touhuapuuhaa ja PRÖÖT

oon tässä nyt viikon ehtiny sulatella Vaasan näyttelystä saamaani arvostelua, ja mun mielestä se tuomari oli kyllä yks samperin PUUSILIMÄ!!! Siis määhän oon koko kylän komein uros ja kaikki misut suorastaan kuolaa mun perään... =) Toiset ne vaan ei tajuu hyvän päälle yhtikästä mitään!! Pah ja Pöh, sanon minä.. Kävin tossa äskön vähän ulkoilemassa isännän kans. Toisinsanoen isäntä heilu haravan kans ja mä katoin vierestä. Naapurin poika ja sen pari kaveria hengas tossa mun pihan rajalla, ja emäntä huomas tuvasta että ne katteli mua kohti aika kaihoisasti. Emäntä sit singahti pihalla käväseen, muka jotain tosi tärkeetä, ja samantin naapurin Mikke huusi sille sieltä rajalta että saako ne tulla mun kans leikkiin. Emäntä vähän arveliki, että sillä asialla ne on, mut ei ne isännältä tohi kysyä! Emäntä lupas niitten tulla, ja painotti vielä niille että hyvä ko kysyitte, ilman lupaa ei pihalle saa tulla jos mie oon irti. Mä leikein niitten kans hippasta ja ne nakkeli mulle keppejä. Oli tosi kivaa!!


Emäntäki tykkäs katella, ko mä ihan innoissani leikein, enkä yhtään ärjyny niille vaikka ne otti välillä mun kepakoita ja aarteita multa. Aikansa ne siinä mua hyppyytti ja sit emäntä pisti pelin poikki... aloin jo olla aika läkähdyksissä!! Mut se sano pojille että voivat tulla joskus uudestaanki. Kai ne aiko tulla :) Ihan kiva mun mielestä!!


Muutenki viikko menny ihan mukavasti; tiistaina oli treenit, jotka meni ihan jees. Ja eilen käytiin Sera-tätin luona vähän mäikkäämässä. Torstaina mä pääsin vähän hirvenlihan makuun, ja mun maha meni ihan plöröks... Perjantaina ko emäntä tuli töistä, se törmäs mun rupsujen hajuun ja mä ootin takajalat ristissä että se päästäs mut ulos.. Säntäsin sit heti tonne männikköön puuppaamaan.. Olihan se, karseeta! Sit seuraavana yönä mulle tuli taas plörö-hätä, mut en viittiny mennä herättään isäntää ja emäntää.. Puuppasin sit keittiöön. Emäntä ei oikeen tykänny ko se lauantai-aamuna heräs klo 7 töihin. Joutu ekku keittiön siivouspuuhiin. Se herätti isännänki siivoomaan, oli se sotku kuulemma niin j-ä-r-i-s-y-t-t-ä-v-ä!! Emäntä ei voinu käsittää, miks mä en halunnu herättää niitä keskellä yötä viemään mua ulos. Sit se sano mulle että oon tollo. Ja että ens kerralla PITÄÄ herättää. No, kiitti se kuitenki, etten puupannu olkkarin matolle. Keittiön matto kuulemma oliki jo valmiiks ihan roskis kamaa :)

Siinäpä viikon kootut kohokohdat. Huomena ois taas treeni-ilta, kauden viimiset hallitreenit, mutta me ei ehkä mennä. Emäntä on pärskiny ja niistäny koko päivän. Eikai ton käskytyksestä saa mitään selevää, ko joka välisä kuuluu ÄTSHUI.

Morjensta nyt sitte!

t. Luka - the - kaikkien - leikkikaveri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti