lauantai 22. toukokuuta 2010

RN Oulainen 22.05.



Huh ko oon ollu reipas KOKO päivän!! me lähettiin emännän ja isännän kans aamupäivällä Oulaisiin, sielä oli ryhmänäyttely. Hoffeja oli ilmottautunu 7 joista 5 avoimiin uroksiin ja 2 avoimiin narttuihin. Uroksista oli kuitenki kaks pois, joten meitä oli kolme poikaa kehässä ja mä sain olla ekkuna! Emäntä vähän jänskätti että mitä mä siitä mies-tuomarista tykkään, mut se oli kyllä ihan jees tyyppi. Kyllä mä vähän sitä kyräilin ja meinasin laittaa istumaan kun se mun palleja kopeloi, mut en mä sit viittiny.. Emännän mielestä mä esiinnyin "ihan kivasti" vaikka aluks meinasinki nuuskutella sitä nurtsia vaikka ois pitäny juosta. Ja sit paikallaan seisomisessaki olin melko nätisti, pari kertaa emäntä vähän joutu mua oikoa. Sain sit arvosanaks "Hyvä". Emäntä ja isäntä oli tosi tyytyväisiä. Tää oli mun eka AVO-luokan kisa. Ja viimeks sain nuorten luokasta sen "tyydyttävän". En kyllä tajua noita tuomareita. Se Vaasan tuomari oli jo ulkonäöllisesti tosi tiukan näkönen ja vaan kaivamalla kaivo musta huonoja puolia. Mutta tää Rainer, se oli ihan eri maata!! Mukavan olonen vanhempi mies joka jutusteli emännällekki jotain. Ja ymmärsi sen että mää oon vasta 2 vee, ja se oli sanonukki emännälle että antaa pojan vielä vuosi kasvaa nii hyvä tulee.

Mulle on tulossa vielä sähköpostiin muutama hyvä kuva mun esiintymisestä, laitan ne sit tänne näkösälle kun saan ne! Nyt mä lähen koisimaan!

t. Luka - the - showdog

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti