sunnuntai 16. toukokuuta 2010

K-U-U-M-A-A-A!!!! Uimaseen!!! Jee!!!

ai hitsin vitsi ku on ollu kuuma viikonloppu!! Mä oon ollu ihan läkähdyksissä.. Tänäänki aamupäivällä ku emäntä lähti viemään mua shaissi-lenkille, mä olin ihan naatti ja valmis kääntyyn kotia päin heti kun olin vääkkini vääntäny. Ei se kotia kääntyminen kyllä emäntääkään haitannu, näytti silläki hiki olevan otsalla.. Vähän aikaa mä siinä jaksoin hengata pihalla varjossa, mut sit emäntä katso parhaaksi viedä mut sisälle kun sielä oli vähän viileämpää. Mä kyllä tykkäsin ajatuksesta, enkä voi tajuta tuota emäntää kun se ihan intopinkeenä touhus pihalla. Nyt sillä punottaaki niska-hartia aika makeesti, HAHAHA!! Isäntäki on heti ko joku punaniska =)

Parasta tässä päivässä oli tietysti se kun emäntä päätti alkuillasta että nyt Luka pääsee uimaan! Ai vitsi mä olin ihan intona kun mentiin hiekkamontulle, muistin heti että sielä käytiin viime kesänä usein uimassa. Emäntä päästi mut irti ja mä juoksin salamana vesirajaan ja katoin emäntää ja isäntää että "miksei keppi jo lennä?" No en malttanu oottaa sitä keppiä vaan kävin jo pikku kiekan ihan omin neuvoin polskimassa. Ja emäntä tietysi unohti ottaa kotoa puukalikkaa mukaan, mut se kävi repiin puskasta risun ja heitti sen mulle veteen. Mä säntäsin perään mut en tuonukkaan sille sitä risua, vaan kävin hakeen vähän kauempaa lankun pätkän! Sain kuin sainkin raahattua sen rannalle. Isäntä sit heitteli mulle sitä lankun pätkää veteen, tuossa videonpätkä minkä emäntä kuvas. Siinä näkyy melko hyvin mun hyppysukellus!

No, ei sitä iloa kovin kauaa kestäny kun kamala rankkasade yllätti meidän ihan täysin. Isäntä kerkes varmaan viis kertaa heittää mulle sen lankun ja sit pitiki lähtiä jo pois... :/ Sitä vettä tuli ihan h-i-r-v-i-ä-s-t-i, isäntä ja emäntäki oli ihan litimärkiä ku päästiin autolle. Eikä meillä ollu edes pyyhettä mukana =)

Toivottavasti mä pääsen huomenna uudestaan!!

t. Luka - the - uimamaisteri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti