perjantai 14. toukokuuta 2010

Helatorstain Hoffi-päivä!

ohoh, onpa taas aika menny nopsaan! Mä oon touhunnu isännän kans iltasin pihalla niin kovasti että en oo ehtiny bloggaamaankaan, ounou... :/

Eilen mulla ja emännällä oli ihan megahauska päivä. Me mentiin Kalajoelle treffaamaan ja treenaamaan. Käytiin sielä yhellä kentällä tottistelemassa ja mukana oli meidän hoffitreeni-porukasta Luga ja Baxi. Mä olin ekaa kertaa tommosella nurmikkokentällä treenamssa ja ekaa kertaa yleensäki ulkotreeneissä missä emäntä piti mua irti. Se oli kyllä hyvä kenttä, tosi suojaisa, pikku tien varressa. Siks kai se mut irti uskalsi päästääkki. Se oli kyllä tyytyväinen mun suoritukseen, vaikka en mä aluks oikeen "toiminu". Ensinnäki, se nurtsi haisi aika hyvälle, ja pari mukavaa nuuhkuttelu-kohtaa mä sieltä löysinki. Ja sit ku me alotettiin seuraamisella, ni en mä oikeen joutanu kontaktia pitää emäntään, ku oli niin paljo uusia juttuja nähtävänä. Jolkottelin sit siinä sen vierellä vaan vaikka ois pitäny seurata. Se sit vähän tukisti mua ja paino lihapulla-nappia, nii sit mä hiffasin että "ai, me on tultu tänne OIKEESTI treenaamaan". Sit me siinä vähän hommailtiin ja lopulta Sanna tuli liikkuriks ja tehtiin seuraamiskaavio. No, meni miten meni, mut meni kuitenki. Sit liikkeestä seisominen ja maahanmeno... ja luoksetulo tietysti. Lopulta sit otettiin paikallamakuu Baxin ja Lugan kans. Emäntää aluks vähän jänskätti jättää mua oudossa paikassa ja se jäiki ekku siihen vähän matkan päähän. Mut sit se hokas että mä kyllä pysyn, ja siirty sinne kauemmaks muitten kans. Ihan kivat treenit oli siis. Emäntä tuli siihen tulokseen että "ihan sikana" aletaan nyt kiertään eri kenttiä... ja sit se jo vähän funtsi, kun Sanna vinkkas että elokuusa ois yks mulle sopiva tokokisa... Katotaan nyt ilmottaako se mua sinne!

Sit sieltä kentältä me lähettiin johonki mehtän keskelle, sielä oli kota, missä nuo ihmiset paisto makkaraa. Mä sain tehä esineruutua muutaman kerran. Se yks ihminen vei mun lelun sinne ruutuun, heilutteli sitä mulle ja heitti sit sinne. Sit se ihminen tuli pois ja emäntä käski mun mennä hakeen sen lelun. Ja mähän hain!! Ja mä olin NIIIIN ilonen ko sain sen takasi, että en ois halunnu viedä sitä emännälle.. Se joutu vähän narrata mua ja juosta karkuun =) sitte se ryösti sen multa ja sit me leikittiin sillä yhessä. Emäntä aiko pitää mulle koti-treenejä tästä aiheesta.. saas nähä mitä nyt viikonloppuna tapahtus :) Oli kyllä kiva päivä, vaikken mä sitä omaa makkaraa saanutkaan.

Tänään onki sit ollu hellettä, tuossa Kruunupyyssä (noin 30 kilsaa meiltä) on mitatty kevään lämpöennätys 29.6 astetta. Mä kävin emännän kans tänään iltalenkillä tossa pellolla, ja kävin samalla vähän lirkkimässä veto-ojassa, kun mulla oli NIIIIN kuuma!!! =) Tuossa on pieni videonpätkä aiheesta minkä emäntä onnistu kuvaamaan!

Näihin kuviin ja tunnelmiin!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti