sunnuntai 1. elokuuta 2010

Kuunteluoppilaana...


no moikka taasen! Mulla ei oo ollu kauheesti mitään blogattavaa kun on ollu niin kuuma ettei oo mitään viittiny tehä!! Oon vaan pötkötelly. Ja pötkötelly. Ja välillä juossu muutaman kerran talon ympäri ja läkähtyny. Ja emäntä on mua suihkuttanu letkusta. Ja sit oon taas pötkötelly. Torstaina oli ihan törkeen kuuma päivä. Emäntä sano että meillä oli varjossa +37 joskus myöhään iltapäivällä. Ihan järjetöntä. Mä kävin pikaseen sillon aamulla emännän kans vaan shaissilenkillä ja ihan hetken älskäsin tossa pihalla, mut sit mulla oliki jo niin kuuma että katoin parhaaks hinautua sisälle. Onneks tuola kylppärin lattialla on mukava viileetä. Sielä mä sit koko päivän pötkötin. Olin kyllä tosi naatti, iltasella ko isäntä vei mua tonne puskaan iltapisulle, en ees sinne jaksanu, vaan rojahdin nurtsille köllimään... isäntä oli vähän ihmeissään :) No eilen oli onneks jo viileempää ja pääsin emännän kans lyhyelle pyörälenkille. Se on kyllä toi pyöräily eri mukavaa, emännällä on sillon aina jotain herkkuja mukana. Nytki sillä oli lihapullia!!! Ai naminami!! Aina kun mä käskystä hidastan vauhtia ja pysähdyn (yleensä siis siinä vaiheesa kun emännällä alkaa hirvittää!!!) niin mä saan lihapullan. Ja sit taas jatketaan matkaa :)


Tänään mä olin kuunteluoppilaana Lohtajalla järjestetyissä tokokisoissa. Sielä oli kisaamassa kaks mun treenikaveria, Roki (Wartijan Geppo) ja Luga (Hoffenheimin Bulvanus). Emäntä sano että mun pitäs silmä tarkkana seurata niiden touhuja ja ottaa mallia... mut en mä oikeen joutanu, kun siinä nurtsissa oli kivoja hajuja ja niihin piti tutustua. Emäntä nauroki mulle että oon kuin Mauno-Mato kun makuulla nuuskutin ja ryömein vaivihkaa hajujen perässä..


No siellä Lohtajallahan meillä meni puoli päivää ja nyt mä oon tässä vaan chillaillu ja katellu epätoivosesti kelloa että miks ei jo oo ruoka-aika... huoh..

t. Luka - the - Nälkäinen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti