sunnuntai 8. elokuuta 2010

HOT!

joo, onpa taas niin kuuma ettei tiiä miten päin olis. Nyt näyttää varjossa +29. Mä oon hengannu täälä sisällä vaan, tai kävin mä aamupäivällä emännän kans lenkillä. Mentiin tohon lähelle pellolle, sieltä oli rehut tehty, ni mää pääsin vähän temmeltään. Ja eilen illalla kävin uimassa soramontulla. Oli kyllä I-H-A-N-A-A-! Mä uin niin paljo etten varmaan ikinä oo uinu! Emäntä sanoki että alotetaan nyt treenikausi.. mitä lie sillä tarkotti, jotain ens kesän näyttelyistä puhu ja että pitäs jotain lihasta saada etuosaan.. Höpsistähöö sanon minä! Nuo sen kotkotukset ei kyllä kauaa kestä. Mut oishan se mukava jos mä pääsisin sillä "tekosyyllä" useemmin uimaan, kun pitää "reenata" =) Ehkä mä pääsen jo tänään uudestaan sit iltasella... on NIIIN kuuma...

Just niinkö ei muuten tarkenis, nii emäntä keksi että tänään on LEIPOMISPÄIVÄ! On se kyllä eri DAIJU, ei voi muuta sanoa.. No nyt meillä haisee tuoreet sämpylät ja joku tiikerikakku.. ja uuni hohkaa lisää kuumuutta. Onkohan sillä emännällä joku ruuvi vähän löystyny entisestään....?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti