maanantai 23. elokuuta 2010

Back @ home

no morjensta taas! Mä en tajua miten mulla on ollu näin hirveesti hommaa ja muuta, että en oo ehtiny edes bloggailemaan. Nyt mä päätin tulla vähän aikasemmin pihalta sisälle ja näpytellä teille viimepäivien kuulumiset. Mä oon nimittäin ollu koirahoitolassa.

Emäntä ja isäntä vei mut sinne torstai-iltana. Mukaan sain mun maton, makuualustan ja muutaman lelun. Nii ja ruokaa tietysti! Ja eilen iltapäivällä ne sit haki mut kotia. Sielä hoidossa oli kyllä ihan kivaa, mut ai vitsi mä olin revetä riemusta kun ne tuli mua hakeen. Mä olin irti siinä hoitolan aulassa ja sit ku mä huomasin ketä sieltä ovesta tuli, ni enhän mä tienny miten päin oisin ollu. Emäntä yritti niiltä tytöiltä kysellä kaikkee että miten oli menny, mut mä örisin ja mölisin niin isosti ettei se kuullu mitä ne puhu. Emäntä sano että mä kuulostin ihan joltain mullilta jolla on vähän liikaa kevättä rinnassa... No kyllä mä sit rauhotuin ja emäntä sai kuulumiset. Se mun hoitajatyttö kerto emännälle kuinka se oli leikannu mun kynnet ja putsannu korvat. Ne kun sielä hoitolassa aina kysyy että saako tehdä hoitotoimenpiteitä, nii emäntä oli luvannu. Kovasti se tyttö mua kehu, että olin antanu nätisti hommat tehdä. Ja sit se kehu mua kun en "mekastanu" sielä sisätiloissa omassa häkissä ollessani. Monet asukeista joita sielä sillä hetkellä oli, kuulemma räksytteli ihan joutavia.. Ja sit se sano emännälle että ihanaa kun Luka menee aina istumaan kun se näkee että tullaan pannan ja remmin kans ja odottaa kauniisti että vermeet on paikallaan ennenkö lähetään.. No emäntä tietysti oli hyvillään kehuista mutta ei se oikeen tajunnu tota.. tai se oli sitä mieltä että no eikö kaikki koirat istu. Mut ei kai ne sitte istu.

Sit ku pääsin kotia niin menin heti nukkumaan. Mä olin NIIIIN väsyny tästä viikonlopusta että ei mitään järkee.. Nukuin jo pian niin sikeästi että olin unissani juoksennellu ja puhissu ja yrittäny haukkua. Emäntä vaan kerto että olin aika pöljän kuulonen ja näkönen... =)

Nyt me ollaanki emännän kans kahestaan kotosalla, isäntä lähti eilen illalla reissuhommiin. Ei se montaa päivää sielä ole. Onneks. Musta on niin kiva isännän kans pallotella. Emännän kans kävin aamulla nuuhkuttelu-kävelyllä ja nyt iltasella kun se tuli töistä käytiin pyöräilemäsä. Sille on kesän aikana kertyny jotain outoa keskivartalolihavuutta, eikä se kuulemma taho enää jaksaa mun kans niin reippaasti kävellä. Siks me käytiin pyöräilemässä. No se on kyllä mun mielestä kivaa puuhaa, kun emännällä on aina niitä nameja mukana =)

täsäpä tärkeimmät! Mä koitan muistaa käskiä emännän ottaa musta uusia kuvia, että saatte taas ihailla mua :)

Heippa nyt vaan!

t. Luka

1 kommentti:

  1. Pitäis nähdä sitä teidän mammaa, että missä mallissa se keskivartalolihavuus on :P

    VastaaPoista