sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

mikämikämätsäri...

noJOO! käytiin sit siellä mätsärissä. Väkeä oli ku pipoa. Ne oli aluks kuvitellu selviävänsä yhellä kehällä ja yhellä tuomarilla, mut tekasivat sit toisenki kehän ja narrasivat jonku tuomariks. Näppäriä nuo immeiset! Mulla oli kyllä kivaa, nuuhkuttelin ja kattelin muitten touhuamista. Olin kyllä varsin kiltisti, kunnes.... Kunnes oli aika mennä kehään!! Päästiin kehään ihan jees, mutta voi tsiisös ko se tuomari lähti tallustaan mua kohti..! Mulla meni pasmat ihan sekasin.. se tuomari kumartu mun eteen ja kysy emännnältä että annanko mä kattoa hampaita. Emäntä just pääsi sanomasta että "no tietysti" niin mä päätinki että "APUA! Et muuten kato." Pistin pakin päälle ja oisin just singahtanu kehästä ulos ja juossu vaikka kotia asti jos oisin irti päässy! Mun mielestä se ukko oli NIIIIIN pelottava. Emäntä yritti mua maanitella takasi sen ukon lähelle ja anto se sille ukolle lihapullanki, jolla se yritti mua houkutella, mut EI! MÄ EN PYSTYNY! menin vaan emännän jalkojen taakse piiloon. Emäntä katto mua ja mun touhuja ihan H-moilasena ja huuli pyöreenä ja se tuomari sönkötti jotain että "nojoo naisethan yleensä on tuomareina" ja jotain läpätiläpätilässynlää. Emäntä sano sille että "no on sitä enneki miehet saanu kattoa ja on me käyty näyttelyisä misä on mies ollu tuomarina".... eikä se tajunnu ollenkaan mikä muhun meni. Isäntäki oli jo kehän laidalla siirtyny takavasemmalle ko ihmiset oli vieresä supattanu mun pelkäämisestä.. No ei se ukko sit päässy mua kopeloimaan ja jotakuinki häntä koipien välissä -en-niin-ylväästi- suoritin kehäjuoksut läpi ja sain sinisen nauhan ja jonku pahan puruluun. YÄK!

Emäntä on vieläki ihan järkyttyny mun suorituksesta ja miettii mitä se ite teki väärin... Maalailee piruja seinille jo tulevista epäonnistuneista tokokisojen luoksepäästävyyksistä... Ja kaikenlisäks me ollaan ens pyhänä menossa Vaasaan KV-näyttelyyn ja sielä on tuomarina MIES. Kiva pikku jännitysmomentti nyt kuulemma aihetu tän päivän reissusta ens viikonloppua ajatellen. Isäntäki oli niin ihmeissään, että kun sen piti hoitaa tänään kameramiehen osaa, se sano emännälle että eihän tuosta farssista mitään kuvia saanu.. Ja se oli kuulemma nähny musta heti kun se tuomari-ukko oli kävelly mua kohti, että ei tuu onnistumaan.. ja sit se suunnitteli lähtevänsä mun kans venäjälle ja vaihtavansa mut Ladaan... OUMAIKAAD!!!

Täähän on siis kolmas ihminen, ja MIES, jota mie elämäni aikana oon pelänny. Ja nää kaikki pelottavat miehet on tullu vastaan ihan parin viime kuukauden aikana. Emäntä raukka on ihan pihalla nyt mun ajatusmaailmasta, voisko joku sitä vähän valaista?!?

huoh... että tämmönen F-A-R-S-S-I!! oon nyt varmaan ansainnu päikkärit tän päivän aikaansaannoksista...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti