sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

Vaasa kv 18.4.


Nonii, kävin sitte näytillä Vaasassa! Oli kyllä kiva reissu! Olin emännän ja sen siskon kans liikenteesä, isäntä jäi kotia kun se oli kipiänä. Aamulla oli satanu jotain 10 cm lunta kun oltiin lähössä. Autosa oli kuulemma jotku kesärenkaat alla ja isäntä siinä vielä pohdiskeli että pitäskö vaihtaa nastat alle. Pisti meijät kuitenki tien päälle ilman nastoja, sano emännälle lähtiesä että saat selekääs jos ajat ojaan. Jepjep. Emäntä sit ajeli kieli keskellä suuta, teitä ei ollu vielä ees aurattu! mut sen verran oli ollu liikennettä että ajourat oli olemassa. Silti joku peeemari oli ojan pohjalla vain joku pari kilsaa meiltä... ei tainnu tilanne-nopeus olla ihan kohillaan. No met päästiin vaan parilla syrämmenpysähyksellä Kruunupyyhyn asti, ja sieltä oliki sit jo suht selvä keli ajella emännän norminopeuksilla Vaasaan asti. Mutta olipahan reissu!

Vaasan Botniahallilla oli väkiä ko pipoa mut mä olin niin "khuul". Emäntä kerto mulle että se oli tosi ylpee mun käytöksestä, olin ko vanhat tekijät. Sinne tuli sit yks emännän kaveriki, Jonna. Se on kyllä eri kiva tyttö!

Nuorten kehässä oli sit mun lisäks vaan yks koira, sama joka oli mun kans viimekski ko oltiin Vaasassa, sillon junnu-luokassa. No se sai ERI:n ja mä sain T:n. Se tuomari sano että mää oon aivan liian kevyt rakenteeltani. Ja aika monta "kapea" ja "kevyt" sanaa siinä arvostelusa oli muutenki. No, mä nyt vaan oon tämmönen hidaskasvunen rimpula.. :) Ja sit se jupisi vielä jotain mun juoksustaki. Pah. Se oli sit kuitenki väkisin vääntäny arvostelun loppuun että "Hyvä turkki ja hyvät värit". Kai sitä aina jotain positiivistaki pitää keksiä.. :) Mut emäntä aiko kuitenki laittaa mut lihotuskuurille Oulaisen näyttelyä silmällä pitäen. Saas nähä miten tän mun "massakauden" kans käy... =)

nomut, mä meen nyt nukkumaan. Ettei vaan kulu tätä energiaa ylimäärästä, että saisin sitä MASSAA!!! =) ja oli tää sen verran raskas päivä, että ehkä oon nokoset ansainnutki :)

Vi ses!!

t. Luka - the - Khuul

1 kommentti:

  1. Hei hienosti olet käyttäytynyt siellä!! Kuvan perusteella olet jo ihan kympin arvoinen kehäkettu!!
    Nyt vain leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, vai miten se oli ;D
    Energiaruokaa napaan ja silleen ;D

    VastaaPoista