sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

Vauhdikas viikonloppu!

Ai vitsi, mulla on ollu niin vauhdikas viikonloppu että on kyllä IHANAA ko noi 2-lahkeiset lähtee huomena töihin. Saan rauhassa nukkua!! =) Tää mun viikonloppu touhuaminen alko nimittäin heti lauantai-aamuna. Emäntä ku oli lähteny töihin, mä menin isännän kans ulos tekeen lumitöitä. Se lapioi katolta pudotettuja lumia tonne takapihan rinteeseen, ja mä juoksin niitten paakkien perässä rinnettä ylös ja alas. Oli kyllä tosi nastaa touhuta pitkästä aikaa isännän kans. Se kun on ollu koko tän viikon, viime perjantaista asti, töissä. Välillä iltasin käyny kotona nukkumassa muutaman tunnin ja taas menny. Mä oon jo välillä meinannu hermostua tohon emännän kans kahestaan hengailuun, joten isännän kans leikkiminen pitkästä aikaa oli TOSI kivaa!!

Sit ku emäntä tuli töistä me lähettiin yhen järven rantaan paistamaan makkaraa. Sielä on semmonen uimapaikka, ja kyläläiset on rakentanu sinne pukukopit, puuceet ja semmosen kivan grillikatoksenki. Sielä noi tyypit sit grillaili ja mä epätoivosena hengasin ympärillä, ku ei ne tajunnu mulle tietenkään mitään antaa. Mut sit ku ne oli omat makkaransa mutustanu, mä sain yhen emännän makkaran, joka oli kuulemma pudonnu sinne notskiin. On se kans, amatööri! En mä tietenkään ilmaseks sitä saanu, piti vähän tehä kaukokäskyjä ja yks mallikelponen luoksetulo. Mut makkara oli niiiiin hyvää, että tein oikeinki mielelläni vähän hommisia =)

Tänään lähettiin sit heti aamusta käymään vähän kyläilykierroksella. Päädyttiin tietysti käymään myös Sera-tätiä moikkaamassa. Se oliki oikein mukavata. Latasin tohon emännän kuvaaman filminpätkän meidän leikeistä. Nyt mä odottelen iltalenkille pääsyä ja sit iltasafkaa ja sit mä kyllä vaan RÖTVÄÄN loppuillan. Oon ollu niin reipas!!!

t. Luka - the - vauhtimään

1 kommentti:

  1. Tiiätkö mitä Luka? Pyydäppä emäntää käymään katsomassa tuolta linkistä http://www.annelia.fi/kalajoenkoiraharrastajat/
    2.5. olevan tokokokeen ilmoittautumispuhelinnumeron ja ilmoittaa teidät sinne :)

    VastaaPoista