tiistai 16. maaliskuuta 2010

krooh ja pyyh.


Terppa! En oo kirjotellu vähään aikaan, ko ei oo ollu mitään kirjotettavaa. Täälä on ihan tylsää ja misään ei oo käyty. Tai ainakaan mää en oo päässy mihinkään. Paitsi tänään emäntä sit skarppas ja me lähettiin treeneihin. Oli tosi kivaa, ei ollakkaan pariin viikkoon käyty. Emännällä on ollu jotain tosi ontuvia tekosyitä, mut eihän se mun auta sitä komentaa... Mut onneks ees nyt pääsin töihin. Olin kyllä ihan intopinkeenä, seuraamisessa varsinki ei millään ois malttanu siivosti mennä. Esitin väliin sit pikku kenguru ja jänis loikkia ja touhusin muutenki. Ja ai jummi meillä oli sit taas lihapulla-tarjoilu! Ne on kyllä eri hyviä, mut joutuu niitten eteen vähän duuniaki tehä. Sanna tuli meitä sitte käskyttään (emäntä käski vielä erityiskiitoksen tähän Sannalle laittaa, eli KIITOS) ja käytiin kaikki ALO-liikkeet läpi. Meni se epähuomiossa sanomaan että ois syytä mennä jo kisaamaanki, toukokuun alussa ois tossa Kalajoella. Mutta ee... emäntä ei ala millensäkään, ainakaan vielä, siinä kun on hieman tuota perfektionistin vikaa. Mut kyllä mä vielä skarppaan täsä touhussa niin, että se joutuu edes yhesti mun kans tulevana kesänä lähtiä kokeileen.

Nii, ja meidän takapihalla tapahtu ihmeellisyyksiä viikonloppuna, sieltä noi kaato 3 puuta. Meillä oliki melkonen risu- ja polttopuusavotta viikonloppuna, eikä ees kaikki tullu valmiiks. Isäntä on huhkinu nyt vielä iltasinki siellä ja mä olin eilen illalla sen kaverina. Mun viikonloppu meni siis mutustellessa polttopuita ja eilen se sitte kostautu: Yrjösin kunnon laatat tonne pesuhuoneen lattialle. Emäntä ku tuli kattoon mun tekosia, se ensin luuli että mä olin järsiny ovenpieluslistoja, sen verran siistiä puuhakkelusta meitsin mahasta oli hissillä tullu. Mutta ei, kyllä se ihan oli aitoa polttopuuta, vähän limalla höystettynä. Ei mulla sit iltasella sen kummempaa vaivaa ollu, mutta ku nukkuhan piti mennä, olin tosi levoton. Noi kämppikset meinas jo polttaa päreensä kun mä pysyin max. puoli minuuttia yhellä paikalla. Kuljeskelin ees takasi ja läähättelin.. mut onneks mun olotila sit helpotti itestään, ei tarvinu enää yrjötä. Sai noi immeisetki sit unen päästä kii ko mä rauhotuin.

Täsä nyt tämmönen pika-päivitys mun olemattomasta äksöni-elämästä. Emäntä tossa kerto mulle, että ens viikolla mä meen ihan oikeeseen KOIRAHOITOLAAN!! Aika jänskää kyllä, en oo ikinä ollu missään hoitolassa ja vain yhen vaivasen kerran ton emännän porukoilla yhen yön viikonloppuhoidossa. Mut emäntä lupas pakata mulle mun makuu-alustan ja leluja. Ja kuulemma vähän ruokaakin =) Vaikka se arvelee että ne jää syömättä kuitenki. Sillon ko olin sielä "mummulassa" hoidossa, ei mulle oikeen ruoka maistunu.. no, katotaan sit, viittinkö mä sielä hoitolassakaan syödä.

Son moro nyt!!

t. Luka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti