sunnuntai 21. helmikuuta 2010

Keisarin uudet vaatteet.


Jee, sain uudet vermeet! Kävin emännän kans tän Mustista ja Mirristä ostamassa. Mä kyllä ihastuin semmoseen punaseen haalariasuun, mut emännän mielestä se ei ollut katu-uskottava. Mutta kyllä nyt tarkenee aamulenkilläkin, mahtavaa! Emäntä nyt ei kyllä oikeen kuulemma nauti näistä meidän yhteisista lenkeistä, siis ku mulla on toi rotsi päällä. Mä en vaan osaa olla sen kans... piehtaroin ja kierin ja hyörin ja pyörin, ja kiskon remmiä, toisinsanoen oon unohtanu käytöstavat ihan kokonaan, mut emäntä vakaasti uskoo ja luottaa että joku päivä tajuan lopettaa sen ja olen taas oma ihana itseni. Tänäänki sain siinä remmin päässä oikeen kunnon hoffihepulin!!! Emäntä-parka näytti jo siltä että se saa hermoromahduksen ja pisti istumaan lumihankeen ja aiko jämähtää siihen jos en rauhotu. Lyötiin sit kättä päälle, että kuljen nätisti loppumatkan... muistin sen lupauksen ainaki siihen asti kunnes tuuli riepotteli jonku roskan siihen pyörätielle... ;) Kjehkjeh...

Ei mulla muuta, meen nyt pötköttään tohon ulko-oven viereen. Täällä on hieman lämmin kun emäntä taas lämmitti takkaa niin että se hehkuu melkeen punaisena! Ajattelis välillä vähän muaki noissa touhuissansa...

t. Luka - the - Rotsimään

1 kommentti:

  1. Olisit Luka nähny meidän Olgan eilen... Se on tehnyt vain remmilenkkejä niiden tikkien takia ja eilen illalla emäntä päätti käyttää sen irrallaan kakalla!! Hullu ajatus!! Olga piehtaroi metrin välein, eikä kakkaamisesta tullut mitään!

    VastaaPoista