keskiviikko 17. marraskuuta 2010

..no oli se pikku pipi..

ei mulla enää se kinttu oo kipiä. Muutaman päivän se sillon viime viikolla vähän hidasti, lähinnä istumaan ja maate menoa, mut ei muuta. Ja nyt se on jo ihan BUENO! JEBA!

Tällä viikolla meillä ei ollu reenejä ollenkaan. Harmi sinänsä, koska emäntä ois ollu "pelikunnossa" ja halunnu lähtiä. Viime viikolla se ei todellakaan ollu lähössä reeneihin ko sillä oli "iso väsy". Wha´eva thät miins.. Noo, onneks saatiin taas lunta, ja nyt on kiva käydä emännän kans peltolenkeillä. Ko ei se raukka pysy enää mun perässä, niin saanpa sit tuolla pellolla kirmailla. Mä oon löytäny sieltä yhen lintuparven, en tiä mitä ne on, jotain pelto-tirppoja jotka sielä on aina aamusin syömässä. Mä tiiän niitten paikan, ja käyn joka aamu hätistään ne sieltä veke. Se on MUN lääniä! NII! Täälä ei tirpat ilimaseks syöpöttele! Se on hauska kun ne lehahtaa aina törkeessä paniikissa lentoon, kun mä suhautan niin kovaa ko kintuista lähtee siihen paikalle =) Mut noi tiaiset jotka tossa pihalla käy auringonkukansiemeniä syömässä, niitten mä annan olla rauhassa. Ko emäntä käski.

On me muutaman kerran käyty ihan remmilenkilläki, että en mä nyt ihan mehtittyny ole. Se nyt vaan on semmosta niin hiivatin hidasta touhua. Ja sitäpaitsi emäntä ei tykkää, ko mä täsä toissakerralla ko käytiin, niin kilahdin semmoselle pienelle valkoselle karvapallolle. Ne oli kans lenkillä, ja tuli meitä vastaan. Aloin sitte isottelemaan sille karvapallolle, kun se käveli keskellä tietä ja kisko itteensä mun emäntää kohti. Saatoin vähän ärähtää ja haukahtaa sille. Emäntä kyllä piti mut "aisoissa", mutta jupisi mulle että ei lähe mun kans kohta enää mihinkään kun alan noin elvistelemään ja ettei tuu vahinkoa. Kun sillä on tuo M-A-H-A. Mut käytiin me eilen sit kuitenki remmilenkillä. Emäntä otti mun lemppari narupallon mukaan, ja aiko hämätä mua sillä kun tulee vastaantulijoita. No hyvin se onnistuki, mä melkeen en ollenkaan huomannu sitä yhtä sakemanni-tyttöä joka tuli meitä vastaan. Ja SE haukahti sitäpaitsi ensin!! Se alotti! No mä en haukkunu, enkä muutenkaan tyhmäilly, ku mun piti kattoo sitä palloa ettei emäntä ny vaan sitä heitä sille sakemannille...

Viikonloppuna käytiin lampilla, isänpäivä visiitillä. Mä pääsin mukaan, ja arvatkaapa mitä!?!?! meillä on UUS auto! tai no, ei se mikään uus-uus ole, mutta auto kuitenki. Emäntä sano että se on "tilava perhe-auto" siinä on mullekki ihan oma osasto. Ja tolla lampin reissulla mä pääsin koe-ajamaan sen mun oman osaston. Oli kyllä varsin mukava ja tilava, verrattuna tohon toisen kulkineen takapenkkiin. Sielä kelpas köllötellä!!! Tykkään! Emäntä kyllä uhkaili, että sit ku meille tulee se rääkymakkara, niin jos lähetään koko jengi lampille, niin mä joudun sit ottaan sen rääkymakkaran vaunut sinne mun osastolle kans. Mut ei se mitn! ne oli aika kompaktin kokoset, kyllä mä sinne niitten kans mahun. Ko oon tämmönen pieni kiva sylikoira!
Lampilla sainki sit taas pitkästä aikaa jytätä Sera-tätin kans. Oli kivaa! Ja huomena mä meen emännän kans sinne taas, ihan yökuntiin. Saanki sit jytätä Sera-tätin kans niin että koko kylä raikaa.. =) Jospa toi emäntä muistas ottaa kameranki mukaan, saisin vähän todistusaineistoa!

1 kommentti:

  1. Nonni, hyvä juttu Luka, et sullaki on nyt oma osasto :D :D

    VastaaPoista