maanantai 27. kesäkuuta 2011

Juhannuksen jälkeistä!

jebjeb, on sitä vaan juhannusjuhlista selvitty. Meijän lössi oli sekalaisella kokoonpanolla emännän kotikotona 5 yötä. Oli ihan kivaa, pääsin Sera-tätin kans jytäämään ja paljon lenkkeilemään vapaana. Mut silti, kotiin oli kyllä huippukiva tulla ja rönötinki pitkään ja hartaasti tossa aulassa kun kotiuduttiin.

Ei tässä ihmeempiä, sunnuntaina ois Kokkolassa näyttely. Mä oon varuilta dieetannu koko viime viikon.. emäntä on kyllä mulle safkaa tuputtanu, mut kun ei maistu niin ei maistu. Mulla ei oo tapana syödä kunnolla kun ollaan yökyläilemässä. Emännän mielestä ei niin hyvä idea "olla laihiksella" ennen näyttelyä, kun ei tuota läskiä oo muutenkaan kertyny. Mut tänään se oli hakenu kaupasta jotain ekstra-herkkua mun nappuloiden sekaan, ja vedinki sit tupla-satsin oikeen antaumuksella. Emäntä lupas että saan sitä namia huomenaki jos vain SYÖN! Katotaan sit huomena kuinka käy :D

Ei nyt tähän hätään muuta. Sunnuntaita odotellessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti