lauantai 11. kesäkuuta 2011

Ja sais nää helteet jo piisata...





.. mutta johan se vähän viileempää lupas ens viikolle. THÄNKKAAD! Mä en ehkä enää kestäis yhtään tätä kuumuutta. Siis kaikki, mitä mä oon nyt helteitten aikana tehny, on A. Maannu sisällä ja B. käyny ulkona vaan pakollisilla tarpeilla. Ihan tylsää. Meijän ennätys tossa lämpömittarissa on +39 varjossa. Että repikääpä siitä. Ja tuvassahan on aina iltapäivisin 29 astetta.

Nojoo, kävin mä tossa äskön vähän ulkoilemassa emännän ja isännän kans. Pentu meni jo nukkumaan, niin päästiin ihan keskenämme. Nuo siinä mussutti jädeä, eikä mulle annettu yhtään. Kostin tän vääryyden sit tyrkyttämällä alvariinsa mun heittolelua niille. Emäntä röhönötti aurinkotuolisa ja tykkäs vähän kyttyrää ko mä suurinpiirtein sen naamalle roudasin sitä kuulemma paskasta solomua... No sit se keksi, että voitas vähän reenatan "pousinkia" ens lauantaita silmällä pitäen. No, mähän osaan kyllä, mut emäntä ite tartti reeniä!! Sit se ihan innoisaan mua asetteli, käski seisoa ja oottaa. Ja sit ku se oli -häpi- mun asentoon, niin se heitti mulle palkaks ihan vähän sitä solomua. Ko ei kuulemma voi paljo heitellä, ko mä oon muka niin P-Ö-K-Ö että juoksen itteni lämpöhalavauksen partaalle... Lataan tähän muutaman kuvan... emäntä sano että mun kieli pilas ne... =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti