sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Varsin mukava viikonloppu..

no onpa ihanaa että MULLEKKI järjestetään jotain tekemistä! Eilen pakattiin koko konkkaronkka autoon ja ajeltiin lampille. Mä pääsin Sera-tätin kans jytäämään, jee! Oli kyllä kivaa :) Viime yönä ja nyt aamulla täällä sateli lunta ja oli asteitaki just sopivasti lumipallo-leikkeihin. Emäntä pakkas pennun vaunuihin ja me käytiin vähän matkaa kävelyllä. Mut oli se aika tympiää, emännän mielestä siis, ko tiet oli auraamatta. Se pää märkänä lykki niitä vaunuja ja hinas mua perässä... Välillä mä kyllä yritin olla sille avuks ja vetää, mut se aina kielsi mua. Kumma tyyppi kun ei apu kelpaa!

Sit ku tultiin "lenkiltä" kotia, ja se pentu vielä nukku, niin emäntä leikki mun kans lumipalloilla. Sit toi naapurin poika Mikke oli kans pihalla, niin se tuli mukaan! Meillä oli kyllä kivaa. Mikke oli isoveljensä kans kaivellu tohon lumikasaan tunneleita, ja se yritti saada mua menemään sinne lumipallojen avulla, mut en mä tohtinu muuta ko käydä kurkkaamassa. Peräpään pidin visusti kyllä "ulkona". Minähän en tommosiin emmentaaleihin mee!

nojoo. ei oo nyt ees uusia kuvia. vähänkö tylsää.

Mut mahtista Tätä Vuotta kaikille!
Tosi kiva ko ootta käyny lukemassa, tykkään!
Ja nyt kun toi pentu on jo vähän kasvanu ja mä oon huomannu että sen perään ei koko ajan tarvi olla kattomassa, niin mullaki on nyt sit aikaa taas kirjotella enempi.

siis, kuulemisiin!

t. Luka - the - lumipallo-koppari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti