torstai 27. tammikuuta 2011

Pentu nukkuu...


.. ja mä kerkeen nyt vähän bloggailla! Jee :) Meillä on ollu varsin tohina viikko. Mäkin raukkaparka jouduin oleen pari yötä hoitolassa. Nyt mua ei vietykkään sinne Kannukseen missä yleensä olen, kun sielä on remontti käynnissä, vaan mut roudattiin toiseen hoitolaan. Ihan jees paikka seki, mut emäntä ei kuitenkaan aikonu vaihtaa "vakihoitolan" titteliä sille, vaan jatkossa pääsen sinne kannukseen aina. Seuraavan kerran maaliskuun lopussa, kun nuo meinaa lähtiä pennun kans Vuokattiin. Sinne tulee niitten muutaki perhettä, ja toinenki pikku pentu ja mua ei nyt tällä kertaa sit oteta messiin. Ihan epistä!
No mut, tänään mulla oli ihan mahtis aamulenkki!! Mä lähdin emännän kans KAHESTAAN tutkimaan yhtä polkua. Me nimittäin eilen löydettiin tuolta yheltä pellon reunalta alkava uus polku. Kuka lie sen sinne tehny, mut oli niin törkeen kylmä ettei emäntä tarennu lähtee sinne tutustuun. Ja kieltämättä mullaki varpaita vähän paleli. No, tänä aamuna pinkastiin sit pirteenä suoraan sinne polulle. Emäntä päästi mut irti juoksenteleen. Ja sit, siellä tuli vastaan toinenki koirakko. Semmonen iiihana sakemanni narttu, vuoden ikänen. Meistä tuli tosi hyvät frendit, vaikka mä aluks sitä vähän kyräilinki, ja varsinki sitä miestä jonka kans se oli liikkeellä. Mut sit ku mä pääsin nuuhkaseen sitä miestä ja totesin että eipä siitä vaaraa ole, innostuin leikkimään sen tytön kans! Ai jummi meillä oli kivaa! juostiin ees taas sitä polkua, ja emäntä sit lähti käveleen sen miehen kans samaan suuntaan että me saatiin rauhassa mäikätä. Kerranki koirakaveri täällä!! Se tyttö oli kyllä tosi energinen tapaus, se reuhas ja haasto mua meuhkaamaan vaikka mä olin jo ihan naatti ja lähinnä könysin kyljelläni ja selälläni lumihangessa. Mut parhaani yritin =) Toivottavasti satutaan toistekki samaa aikaa sinne polulle. Emäntä lupas viedä mut sinne aina kun vaan mahollista. Ja siitä miehestäki oli mukavaa että löyty koiralle kaveri! Että näin!

Koitan askarrella tähän pari kuvaaki nyt mukaan, kun on uusia!

Heippa sit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti