maanantai 28. kesäkuuta 2010

Juhannuksen jälkeistä..!!


no nii, selvittiinhän siitä. Tai kuka mitenki! Emännällä on ollu kauhee myötätunto darra muitten puolesta vaikka se ite ei ottanu pisaraakaan alkomahoolia koko juhannuksena. Kumma tyyppi, vihtii toisten puolesta sairastaa. Mut kyllä se nyt jo paremmalta näyttää, pitää kuulemma piristyä ko huomena sen pitää taas töihin. Joku kumma unohtelu tauti sille kyllä on iskeny, mä lähden nyt sit vaan turistina Ylivieskan KV-näyttelyyn, kun emäntä mystisesti unohti mut sinne ilmottaa. Pikkusen sillä kyllä hajotti!! mut jospa nyt oppis ilmottamaan aina HETI! eikä viidestoista päivä!


No mut mun juhannus meni tosi mukavasti. Oltiin lampilla 2 yötä ja pääsin Sera-tätin kans mäikkäämään oikeen urakalla.



Ai nii, ja mä pääsen elokuussa taas sinne kivaan koirahoitolaan Kannukseen. Emäntä ja isäntä lähtee johonki Helsinkiin jonku U2-bändin keikalle, ja emäntä varas mulle hoitopaikan. Onkohan sielä hoitolassa se sama kiva tyttö joka mua viimekski hoiti.. toivottavasti!!

No, nyt pitää lähtee pihalle ko isäntä tuli töistä!

Palataan!!

1 kommentti:

  1. Katselin tuota teidän suunnitelmissa-kohtaa tuossa oikeassa reunassa ja vihjaseppas Luka kiireesti nyt sille emännälles että Muttimarkkinamätsärin päivämäärä on 3.7. ettei se vie sua vääränä päivänä mätsäröimään sinne Sieviin :) Rautiossa näyttäis olevan mätsäri sitten tuolloin 7.7.
    http://www.createphpbb.com/phpbb/viewtopic.php?t=592&mforum=sievinkennelker

    http://www.createphpbb.com/phpbb/viewtopic.php?t=593&mforum=sievinkennelker

    VastaaPoista