perjantai 11. toukokuuta 2012

Räyh!

no ei mulla mitään asiaa ollu, kävin vaan pikasesti päivittään uuden kuvan tohon ylös. Se on mun virallinen 4-vee poseeraus, että sillä silmällä sitte katotte!! Emäntä otti sen upo-uudella kiiltävällä, millä lie,  Känönillä. Naureskeli vaan mulle, että tais olla piskillä hyvät houkuttimet seistä hievahtamatta paikallaan, kun mä olin tasan samassa asennossa joka kuvassa minkä se otti. Hehe, sanon minä. Kai se enimmät kuolajojot fotoshoppas pois roikkumasta..

Joo, ei täälä tosiaan hämmästyttävämpiä. Sen uuden Känönin lisäks emäntä osti uuden Helkaman. Nyt on siis pyöräilykausi avattu tällä viikolla, ja tuola me ollaan menty ko salamat pitkin pyörätietä. Tai, emäntä istuu ja kattelee maisemia ja mä kiskon, on se vaan eri kivaa ja REILUA! Hehe. Mut, onhan tässä vielä pari viikkoo aikaa reenata, kun emäntä ilmotti mut Oulaisen ryhmikseen ja sit vielä Kokkola KV:hen. Kai se vielä ilmottaa mut sit tähän Käläviälle ryhmikseen sekä, oliks se Yppärissä se toinen ryhmis. Kattoo nyt sit, että kuinka mä selviän tuolta Oulaisista =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti